Pidato Bahasa Bali Alus

2 08 2010

Pernah tiba-tiba diminta memberikan sambutan atau pidato dengan bahasa bali alus ? bagi yang terbiasa pidato dengan bahasa bali alus tentu sangat mudah, tapi kalau yang jarang apalagi sehari hari memakai bahasa indonesia bukan bahasa bali, wahh,., gawat ! nah untuk mengantisipasi kalau benar-benar diharuskan mewakili keluarga, ya apa boleh buat. hajar bleh. masa orang bali tidak bisa menggunakan bahasa bali alus yang sederhana. Budaya Bali lewat bahasa bali harus tetap dilestarikan bro.  Untuk yang belum tau apa yang mesti dikatakan, saya coba memberikan sedikit contoh pidato bahasa bali alus dengan mengambil tema acara pernikahan dan potong gigi. asumsi dihadiri Walikota Denpasar IB Rai Dharmawijaya Mantra (beliau jagonya budaya bali).  contoh pidato beliau tentang budaya bali pernah saya share disini.

*contoh pidato atau sambutan bahasa bali alus, semoga berkenan.

Bapak Walikota pinaka murdaning jagat Denpasar kesarengin antuk para manggala lan para atiti utawi uleman sane dahat wangiang titiang. Sadurung titiang ngelanturang atur, pinih riin titiang ngaturang antuk panganjali,

“Om Swastyastu”

Kaping ajeng titiang ngaturang suksmaning manah duaning Bapak Walikota, para manggala lan para atiti utawi uleman sampun prasida rawuh ring genah titiang manut swalapatra sane sampun kaatur.

Titiang sinalih tunggil saking kaluarga mapeteges malih wantah rahina sane mangkin kalaksanayang upacara manusa yadnya minakadi upacara pawiwahan lan upacara mepandes. Duaning asapunika meled pisan manah titiang majeng ring bp Walikota mangde prasida mapaica piteket-piteket lan pewarih-warih lan pangestu mangda upacara memargi antar labda karya tur sidaning don.

Acara selanturnyane pacang lincapang titiang malih antuk mesanekan ajebos. Duaning asapunika titiang sakeluarga pacing ngaturang boga amatra pamekas ring Bp Walikota kasarengin antuk para uleman makesami

Malih ajebos disampuni wusan ngerayunan makecihna upcara sampun puput.

Kaping untat nenten lali titiang ngelungsur gengrana sinampura yening wenten atur lan penyanggra titiang sane iwang tur san nenten manut ring angga

Wantah asapunika sane prasida aturang titiang, maka penyineb atur, titiang ngaturang pramasanthi,

“Om Shanti Shanti Shanti Om”

Jadi itu sedikit pidato atau sambutan bahasa bali alus yang sangat sederhana, kenapa karena menyampaikan inti-intinya saja. kalo kepanjangan nanti tamunya capek dengernya. udah siang. hehe.  Klungkung Semarapura; Kirang Langkung Nunas Ampura.

Suksma

About these ads

Actions

Information

11 responses

2 08 2010
surya

waeh,, makasi bro , lumayan buat belajar bahasa bali alus.

6 08 2010
wiindaa

hmm ,
tq contohnya ..

ini, yg td kliatan d TV kand ?
BALI BLOGGER community ?

sama-sama, semoga bermanfaat, saya nda kliatan di tv, cuma dibelakang tv. hehe

8 08 2010
ardno

ada lagi gak contoh2 pidato bahasa bali yang lain…..
kalau ada mohon diposting lagi…, ini sangat berharga dan langka susah di cari…..
tks banyak….

masih coba dibuat lagi, hehe..

23 08 2010
esa

ada pidato tentang budaya bali gak??? klo ada d posting yyy

10 09 2010
guseka

suksma pidatonya, klo untuk pidato ketua pemuda STT diacara medlokan pengantin wenten ngih?

29 10 2010
DODIK

ne mare pidatol luung, lumayan anggon mlajah basa bali

11 11 2010
Botax

Makasi ea ats pidato’a, disaat kepepet berguna bngtz

19 11 2010
komang

wah ini mantap pisan… pengen blajar byk kalo ada lage boleh donk ato paling tidak infonya dimana saya bisa dapat buku2 buat belajar bahasa alus begitu
suksma

29 12 2010
PUTRA

PAS BENGET , BUAT WAKTU KEPEPET . EMANG MAKNYOS DAH YANG BIKIN INI

4 01 2011
sekar cuex

pazzz…..

6 01 2011
sekar_cuex

maaaaaaaanttttttapppppppp…………….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: